• 13-06-2021, 19:32:04
    #37
    Hocam para ve zaman harcamadan olmaz o iş maalesef. Ben olsam önce windows vds kiralarım ve oraya sitenin yedeğini çekerim. Ondan sonra resimleri sunucuda zipleyip ftp ile vdse çekerim. Vdste bahsettiğin gereksiz backup dosyaları vs silerim. Toplu resim optimize etme yazılımları var onlardan biriyle optimize ettikten sonra zipleyip medya dosyasını geri yüklerim hostinge. Bunları linuxta da yapabilirsin hakimsen. Yeni gelecek resimler içinde ücretsiz optimizasyon eklentileri var onlardan kurarsın. Webp gibi formatları ben tercih etmiyorum sorun çıkarma ihtimalleri yüksek.
  • 14-06-2021, 14:55:29
    #38
    halito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu taraflı Optimize eden bir şey muhakkak vardır bulmak lazım. Yine de düşünmeden edemiyor insan Safari kaç kişi kullanıyor ki? Png to jpg var ücretsiz ama jpg ler kalır bu sefer
    Apple'ın cihazları hep safari kullanıyor. iPhone, Mac vb...
  • 14-06-2021, 15:18:41
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bolanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple'ın cihazları hep safari kullanıyor. iPhone, Mac vb...
    İphone kullanıp safari kullanan tanıdığım hiç kimse yok tabi benim gözlemim kendi çevremle sınırlı, daha geniş çapta bir anket yapılırsa daha doğru sonuç verir. Bizim sektörle en ufak alakası olmayan kişiler bile google chrome tercih ediyor benim gördüğüm