Apple'ın cihazları hep safari kullanıyor. iPhone, Mac vb...
İphone kullanıp safari kullanan tanıdığım hiç kimse yok tabi benim gözlemim kendi çevremle sınırlı, daha geniş çapta bir anket yapılırsa daha doğru sonuç verir. Bizim sektörle en ufak alakası olmayan kişiler bile google chrome tercih ediyor benim gördüğüm