• 11-06-2021, 06:47:51
    #1
    Arkadaşlar Hayırlı günler Hayırlı Cumalar..
    Dün bi müşterim olay anlattı şok oldum.
    Müşterimin kardeşini bir arkadaşı arıyor, hesabına para atıcam benim hesap kapalı geleyim gidip çekelim falan filan, çocuk tamam diyor. Hesaba başka birinin adıyla 55 bin lira geliyor. Bunu görünce anında arıyor bune flan diye sonra anlıyorlarki para ************** parası, hemen abisine flan söylüyor, bankaya gidiyor bloke koyduruyor, karakola şikayete gidiyor ordaki polis bişey olmaz ifade yazmaya gerek yok bak karşıda kamera çekiyor birşey çıkarsa gel ben kamera kayıtlarını çıkarırım diye.
    Sorum ise ÅŸu:
    Bu olayda hesap sahbi bi ceza flan alırmı acaba?
  • 11-06-2021, 06:50:19
    #2
    Almaz olur mu
  • 11-06-2021, 06:53:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Elinde bir delil varsa konuşma kaydı, mesaj gibi tutsun yoksa alır.
  • 11-06-2021, 06:56:39
    #4
    PANDAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinde bir delil varsa konuşma kaydı, mesaj gibi tutsun yoksa alır.
    Sormadım ama muhtemelen vardır hocam konuşma kaydı, çocuk korkuyornuş başıma iş gelir diye
  • 11-06-2021, 07:06:58
    #5
    Şu anda forumda bu konuya benzer 2 konu daha var. Ne oldu bu insanlara böyle anlamış değilim.
    Polisin dediğine bakmayın. O gün geldiğinde kimse size o kamera kayıtlarını vermez.
    155'i arayıp polis tutanak tutmuyor deyin.
  • 11-06-2021, 07:07:13
    #6
    Ceza almasa bile başına bela olur uğraşır durur. Gel git ayağına yani.
  • 11-06-2021, 07:07:14
    #7
    🏆 SMM-PANEL.NET
    konuşma kayıtları varsa birde karakolda kamera kayıtları varsa birşey olacağını sanmıyorum
  • 11-06-2021, 07:07:57
    #8
    Gerçekten ************** veya yasal olmayan bir para geçiyorsa sıkıntı olabilir.
    Yapacağı ilginç parayı geri göndermek.
    İkinci şey ise polise cimerden şikayet etmek.
  • 11-06-2021, 07:13:54
    #9
    Şu metrisin önü bir uzun alan bir tek seni sevdim gerisi yalan gardaşım