Arkadaşlar Hayırlı günler Hayırlı Cumalar..
Dün bi müşterim olay anlattı şok oldum.
Müşterimin kardeşini bir arkadaşı arıyor, hesabına para atıcam benim hesap kapalı geleyim gidip çekelim falan filan, çocuk tamam diyor. Hesaba başka birinin adıyla 55 bin lira geliyor. Bunu görünce anında arıyor bune flan diye sonra anlıyorlarki para ************** parası, hemen abisine flan söylüyor, bankaya gidiyor bloke koyduruyor, karakola şikayete gidiyor ordaki polis bişey olmaz ifade yazmaya gerek yok bak karşıda kamera çekiyor birşey çıkarsa gel ben kamera kayıtlarını çıkarırım diye.
Sorum ise şu:
Bu olayda hesap sahbi bi ceza flan alırmı acaba?