Şu anda forumda bu konuya benzer 2 konu daha var. Ne oldu bu insanlara böyle anlamış değilim.
Polisin dediğine bakmayın. O gün geldiğinde kimse size o kamera kayıtlarını vermez.
155'i arayıp polis tutanak tutmuyor deyin.