• 11-06-2021, 00:28:19
    #1
    Merhabalar. Forumda satış yapmak istiyorum fakat ticaret puanım yeterli olmadığı için konu açmak istemiyorum. Aklınızdan illaki satış yaparak değil de satın alarak ticaret puanı alabilirsiniz diye geçmiş olabilir. fakat bir şey alacak bütçeye sahip değilim. ihtiyacım olan tüm şeyleri kendim halledebiliyorum. bunu için forumdan birileriyle bir şeyleri takas yapsak ve birbirimize ticaret puanı gönderebilir miyiz? böyle bir şey mümkün mü? veya etik mi? yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim
  • 11-06-2021, 00:29:46
    #2
    Clear Conscience. ツ
    Min 10₺ ' lik ticaret dönmesi lazım diye biliyorum dostum
  • 11-06-2021, 00:30:51
    #3
    Takaslar ticaret olarak geçmiyor maalesef, satın alarak veya satış yaparak, ticaret puanı elde edebilirsiniz.
  • 11-06-2021, 00:31:03
    #4
    10 tl altı ticaretlerde ticaret puanı vermek yasaktır.

    Forumda E-Ticaret & Alışveriş bölümünde Freelancer kategorisinden İş Verenler bölümünden iş bulabilirsiniz.
  • 11-06-2021, 00:31:18
    #5
    Merhaba,

    ticaret puanı gönderebilmek veya alabilmek için taraflar arasında azami 10 TL' lik bir alışverişin gerçekleşmiş olması gerekmektedir.
  • 11-06-2021, 00:31:48
    #6
    MustafaAKCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Min 10₺ ' lik ticaret dönmesi lazım diye biliyorum dostum
    Hocam örnek veriyorum. sizin ile bir ticaretimiz olsun. sizin ile Wordpress temalarını lisansları ile birlikte Takas yapmak istiyorum böyle bir şey yapabilir miyiz. sonuçta büyük bir miktarda ürün takası yapıyoruz
    • MustafaAKCA
    MustafaAKCA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2021, 00:33:57
    #7
    hdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takaslar ticaret olarak geçmiyor maalesef, satın alarak veya satış yaparak, ticaret puanı elde edebilirsiniz.
    Birşey satın alamadığımı belirttim hocam. Satış yapmak için ise ticaret puanım yetmiyor ne yapabilirim. iş almak için ticaret puanım çok düşük
  • 11-06-2021, 00:35:04
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey satın alamadığımı belirttim hocam. Satış yapmak için ise ticaret puanım yetmiyor ne yapabilirim. iş almak için ticaret puanım çok düşük
    Konu açmadan insanlara mesaj gönderebilirsiniz ve ürün satabilirsiniz, bu şekilde ticaret yapmak yasak değil..
  • 11-06-2021, 00:37:07
    #9
    İlla bir şey almak zorunda değilsiniz, sattığınız şeyi ilgili kişilere siz ulaştırın.