Merhabalar. Forumda satış yapmak istiyorum fakat ticaret puanım yeterli olmadığı için konu açmak istemiyorum. Aklınızdan illaki satış yaparak değil de satın alarak ticaret puanı alabilirsiniz diye geçmiş olabilir. fakat bir şey alacak bütçeye sahip değilim. ihtiyacım olan tüm şeyleri kendim halledebiliyorum. bunu için forumdan birileriyle bir şeyleri takas yapsak ve birbirimize ticaret puanı gönderebilir miyiz? böyle bir şey mümkün mü? veya etik mi? yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim