İyi geceler.. maxi geyik degildir !!
2-3 ay sonra insallah askere gidiyorum askere gitmeden biriktirdigim parayla güzel bir tatil yapmak istiyorum. Tatile gidecek herhangi bir aile bireyim ve arkadaşım yok.
Temmuz-Ağustos gibi bodruma tatile gitmeyi düşünen var mı acaba? Birlikte gidelim çünkü tek cok masraflı oluyor hemde sıkıcı oluyor..
Tatil arkadaşı arayan var mı?
5
●170
- 10-06-2021, 00:30:51Daha önce katıldım ama turlar çok yoruyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-06-2021, 00:31:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence tatili asker dönüşüne sakla. Askerde de ihtiyaçların olacak. Tatilden çıkıp askere gitmek de ne bileyim...
Muhtemelen ağustos celbinde gideceksin. Gelince işini ayarlarsın, tatil rezervasyonu da yaparsın, seneye yazın o tatile gidersin. O zaman arkadaş da bulursun. Şu sıkıntılı süreçte arkadaş arama.