• 10-06-2021, 00:26:03
    #1
    İyi geceler.. maxi geyik degildir !!

    2-3 ay sonra insallah askere gidiyorum askere gitmeden biriktirdigim parayla güzel bir tatil yapmak istiyorum. Tatile gidecek herhangi bir aile bireyim ve arkadaşım yok.
    Temmuz-Ağustos gibi bodruma tatile gitmeyi düşünen var mı acaba? Birlikte gidelim çünkü tek cok masraflı oluyor hemde sıkıcı oluyor..
  • 10-06-2021, 00:29:17
    #2
    Tur firmalarına bakabilirsin hocam
    • Felix
    Felix bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 10-06-2021, 00:30:48
    #3
    Antalya'ya gelirseniz bir çay / kahve ısmarlarım hocam
    • Felix
    Felix bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 10-06-2021, 00:30:51
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tur firmalarına bakabilirsin hocam
    Daha önce katıldım ama turlar çok yoruyor
  • 10-06-2021, 00:31:32
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence tatili asker dönüşüne sakla. Askerde de ihtiyaçların olacak. Tatilden çıkıp askere gitmek de ne bileyim...
    Muhtemelen ağustos celbinde gideceksin. Gelince işini ayarlarsın, tatil rezervasyonu da yaparsın, seneye yazın o tatile gidersin. O zaman arkadaş da bulursun. Şu sıkıntılı süreçte arkadaş arama.
  • 10-06-2021, 00:35:07
    #6
    Geçen bir haber okumuştum. İstanbul'da bir erkek birlikte yaşadığı ev arkadaşı tarafından bıçakla öldürüldü diye. Babanızın oğluna güvenmeyin. Tek gidin krallar gibi tatil yapın.