Bence tatili asker dönüşüne sakla. Askerde de ihtiyaçların olacak. Tatilden çıkıp askere gitmek de ne bileyim...
Muhtemelen ağustos celbinde gideceksin. Gelince işini ayarlarsın, tatil rezervasyonu da yaparsın, seneye yazın o tatile gidersin. O zaman arkadaş da bulursun. Şu sıkıntılı süreçte arkadaş arama.