Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence tatili asker dönüşüne sakla. Askerde de ihtiyaçların olacak. Tatilden çıkıp askere gitmek de ne bileyim...
Muhtemelen ağustos celbinde gideceksin. Gelince işini ayarlarsın, tatil rezervasyonu da yaparsın, seneye yazın o tatile gidersin. O zaman arkadaş da bulursun. Şu sıkıntılı süreçte arkadaş arama.