İyi geceler.. maxi geyik degildir !!
2-3 ay sonra insallah askere gidiyorum askere gitmeden biriktirdigim parayla güzel bir tatil yapmak istiyorum. Tatile gidecek herhangi bir aile bireyim ve arkadaşım yok.
Temmuz-Ağustos gibi bodruma tatile gitmeyi düşünen var mı acaba? Birlikte gidelim çünkü tek cok masraflı oluyor hemde sıkıcı oluyor..