• 08-06-2021, 22:08:09
    #1
    Geçen sene bir bölüme yerleştirdim normal üniversite. Bu sene açık öğretime de kayıt olmak istiyorum. Tekrar sınava girmeme gerek var mı
  • 08-06-2021, 22:10:11
    #2
    Üniversitede kaydınız devam ediyorsa ikinci üniversite kapsamında puansız belirli bölümlere kayıt olabilirsiniz
  • 08-06-2021, 22:11:37
    #3
    İkinci universite olarak Burada belirtilen programları secip sınavsız kayıt yaptırabilirsiniz hocam ben o sekilde kaydoldum ve nasipse bu donem mezunum
  • 08-06-2021, 22:14:47
    #4
    Örgün eğitim alıyorsanız açıköğretime girmek için sınava girmenize gerek yok. İkinci üniversite açıköğretim kapsamında 2 yıllık okuyorsanız 2 yıllık bölüm, 4 yıllık okuyorsanız hem 2 hem de 4 yıllık bölüm seçebilirsiniz.
  • 08-06-2021, 22:21:09
    #5
    Queec58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci universite olarak Burada belirtilen programları secip sınavsız kayıt yaptırabilirsiniz hocam ben o sekilde kaydoldum ve nasipse bu donem mezunum
    Nasıl kayıt yaptırıyoruz onu anlamadım? Şuan mobildeyim, inceleme fırsatı da bulamadım
  • 08-06-2021, 22:24:25
    #6
    Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl kayıt yaptırıyoruz onu anlamadım? Şuan mobildeyim, inceleme fırsatı da bulamadım
    Yeni ögretim yılı acılıp, kayıtlar basladıgı zaman internet uzerinden basvuru yapabiliyorsunuz hocam
  • 08-06-2021, 22:27:03
    #7
    Hocam konunuzun üzerine bakayım dedim son başvurular 11 Haziran'da bitiyor mu? Yani bu seneki başvurular bitiyor değil mi?