Konu
Açık Öğretim Üniversite Başvurusu HK.
08-06-2021, 22:08:09
#1
Misafir
Geçen sene bir bölüme yerleştirdim normal üniversite. Bu sene açık öğretime de kayıt olmak istiyorum. Tekrar sınava girmeme gerek var mı