Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl kayıt yaptırıyoruz onu anlamadım? Şuan mobildeyim, inceleme fırsatı da bulamadım
Yeni ögretim yılı acılıp, kayıtlar basladıgı zaman internet uzerinden basvuru yapabiliyorsunuz hocam