Merhaba,
Yıllardır şimdi girişim yapmak için doğru zaman değili duyuyorum. Bunu duymak beni gaza getiriyor. Acaba diyorum bahaneler üretmeyi bırakıp bir şeyler mi yapmaya çalışsak? Aksi halde ölümü beklemekten farkı yok hayatımızın.
Bugün yine forumda gördüm böyle bir yorum, illallah ettim artık. Girişim yapacak insanı da durduruyorlar işin kötüsü. Yapamıyorsan o senin beceriksizliğindir insanları durdurmaktan, korkutmaktan vazgeçin artık.
Genel bir sitemde bulundum, kusura bakmayın
İyi forumlar.
Nedir Bu Karamsarlık?
9
●171
- 04-06-2021, 22:27:10Hayat demek ölümü beklemek demektir.Az çok hepimiz, denizi, yıldızları, ağaçları işte falanları filanları göreceğiz,bir çok şeyin tadına bakacağız sonra da ister istemez gidiyorum elveda şarkısını söyleyeceğiz.Öyleyse gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun... demiş Sadri Alışık, hayat bir şeyleri ertelemek ve içimizde ukde kalması için çok kısa...
- 04-06-2021, 22:28:49Valla hocam girişim yapmak için aklımda bir kaç fikir vardı zamanında, ortakla beraber yapmak istemediğim için kendi gelir yollarımı oluşturmaya çalıştım ama son 1 yıldır iş bulamıyorum. Asgari ücrete bir iş bulsam dahi yapmak istediklerim için 1.5 yıl kadar kenara 2.000 lira para atmam lazım. Devletimiz sağolsun önüme çıkarmadığı engel kalmıyor. Bu konuda önümü açan tek iyi şey 29 yaş altına vergi indirimi.
