Hayat demek ölümü beklemek demektir.Az çok hepimiz, denizi, yıldızları, ağaçları işte falanları filanları göreceğiz,bir çok şeyin tadına bakacağız sonra da ister istemez gidiyorum elveda şarkısını söyleyeceğiz.Öyleyse gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun... demiş Sadri Alışık, hayat bir şeyleri ertelemek ve içimizde ukde kalması için çok kısa...