Merhaba,
Yıllardır şimdi girişim yapmak için doğru zaman değili duyuyorum. Bunu duymak beni gaza getiriyor. Acaba diyorum bahaneler üretmeyi bırakıp bir şeyler mi yapmaya çalışsak? Aksi halde ölümü beklemekten farkı yok hayatımızın.
Bugün yine forumda gördüm böyle bir yorum, illallah ettim artık. Girişim yapacak insanı da durduruyorlar işin kötüsü. Yapamıyorsan o senin beceriksizliğindir insanları durdurmaktan, korkutmaktan vazgeçin artık.
Genel bir sitemde bulundum, kusura bakmayın
İyi forumlar.