• 04-06-2021, 21:30:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun inşallah birşey yoktur. Allah şifa versin kardeş ...
  • 04-06-2021, 21:30:37
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çarpmanın şiddetinden dolayı sarsıntı geçirdiğiniz için ağrı olabilir. Fakat ihmal etmeyin bu akşam bir doktora görünmenizde fayda var. doktor bile olsa dışardan bakıp bir şey olmadığını kimse söyleyemez.
  • 04-06-2021, 21:30:48
    #12
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulda ateş ölçerin metaline çarptım. Aşırı hızlı çarptım ama ilk başta hic acımadı 2-3 saniyelik şok oldu buz falan koydum fayda etmedi okuldaki doktor gördü baktı bir şey yok dedi taksiye binip eve geldim ama aşırı derecede ağrıyor.

    Kötü görünüyor hocam. Doktora gitmenizde fayda var.

    Geçmiş olsun
  • 04-06-2021, 21:30:48
    #13
    Öyle bakarak bişey yok denilecek bir durum değil bu. Tomografi çekinmen şart.
    Beyin kanaması riski var
  • 04-06-2021, 21:40:06
    #14
    Buraya normal mi diye konu acana kadar acil e başvurup ordaki bu işin uzmanı doktorlara sorman bence daha mantıklı 🤣
  • 04-06-2021, 21:43:56
    #15
    Bu hafta benim de başıma geldi. Acil doktoru en ufak kafa darbesinde dahi acile gidilmesini söyledi. İhmal etmeyin acile gidip 5 dakikada bir tomografi çektirin.
  • 05-06-2021, 04:10:14
    #16
    Lütfen en kısa zamanda dr'a gidin
  • 05-06-2021, 07:12:12
    #17
    İç kanama olabilir, mutlaka doktora gidin.
  • 07-06-2021, 00:07:45
    #18
    bir gelişme var mı hocam?