Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okulda ateş ölçerin metaline çarptım. Aşırı hızlı çarptım ama ilk başta hic acımadı 2-3 saniyelik şok oldu buz falan koydum fayda etmedi okuldaki doktor gördü baktı bir şey yok dedi taksiye binip eve geldim ama aşırı derecede ağrıyor.

Kötü görünüyor hocam. Doktora gitmenizde fayda var.

Geçmiş olsun