Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir gelişme var mı hocam?
Sorduğunuz için tesekkür ederim Konuya editleyip yazmıştım. Hiçbir şeyim yokmuş iyiyim zaten o gün ağrı kesici almıstım son çare ondan sonra hiç ağrı olmadı sadece güzel bir iz duruyor hala ^^