Merhaba,
Ben Gittigidiyor, Hepsiburada gibi pazaryerlerinde satış yapmak için şahıs şirketi kurdum. Kurmadan önce de bilenler vardır kosgeb yeni kurulen şirketlere 5.000₺ hibe ediyor bu yüzden KOSGEBin geleneksel girişimci sertifikasını aldım. Şimdi şirketimi kosgebin veritabanına kaydetmem gerekiyor bu hibe desteğini alabilmek için ancak kayıt sırasında mersis/esbis kaydım olmadığı için hata veriyor. Gerçekten bunlara kayıt olmak zorunda mıyım başka yolu yok mu ve eğer tek yol buysa ticaret odasına mı esnaf odasına mı kaydolacağım?
Teşekkürler
E-Ticaret İçin Oda Kaydı
9
●150
- 04-06-2021, 19:22:29Üyeliği durdurulduOda kaydı 5 bin ₺ mi dediniz ben mi yanlış okudum?zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2021, 19:23:48Kosgeb geleneksel hibe desteğini alabilmeniz için esnaf odası kaydı şartemregbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi levhanız ve kimliğinizle bulunduğunuz ilin esnaf odası müdürlüğüne gidin .
İlden ile değişmekle birlikte 800 ila 1000 tl arasında kayıt masrafınız olacaktır.
Esnaf odasını firmanız kapanmadan kapatamazsınız. - 04-06-2021, 20:05:42bu 1000tlyi her yıl mı ödeyeceğim?MaliMevzuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle