• 04-06-2021, 18:36:46
    #1
    Merhaba,

    Ben Gittigidiyor, Hepsiburada gibi pazaryerlerinde satış yapmak için şahıs şirketi kurdum. Kurmadan önce de bilenler vardır kosgeb yeni kurulen şirketlere 5.000₺ hibe ediyor bu yüzden KOSGEBin geleneksel girişimci sertifikasını aldım. Şimdi şirketimi kosgebin veritabanına kaydetmem gerekiyor bu hibe desteğini alabilmek için ancak kayıt sırasında mersis/esbis kaydım olmadığı için hata veriyor. Gerçekten bunlara kayıt olmak zorunda mıyım başka yolu yok mu ve eğer tek yol buysa ticaret odasına mı esnaf odasına mı kaydolacağım?

    Teşekkürler
  • 04-06-2021, 18:44:07
    #2
    Esnaf odasına kayıt olmanız daha iyi olur
  • 04-06-2021, 18:53:14
    #3
    Nasıl kayıt olabilirim neler lazım? biraz araştırdım ama hiçbir şey anlamadım.
  • 04-06-2021, 19:16:56
    #4
    @brscicek; Barış bey , yardımcı oluyor belirli bi ücret karşılığı her şeyi kendisi halledip 5000 TL'ye ulaştırıyor dostum.
  • 04-06-2021, 19:22:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @brscicek; Barış bey , yardımcı oluyor belirli bi ücret karşılığı her şeyi kendisi halledip 5000 TL'ye ulaştırıyor dostum.
    Oda kaydı 5 bin ₺ mi dediniz ben mi yanlış okudum?
  • 04-06-2021, 19:22:57
    #6
    Odaya kayıt olman senin için daha iyi. Ticaret odasından daha uyguna gelir. Ayrıca küçük esnafa sağlanan Esnaf Kefalet Kooperatiflerinin kullandırdığı %50 hazine destekli kooperatif kredisi kullanma şansın olur.
  • 04-06-2021, 19:23:48
    #7
    Kurumsal PLUS
    emregbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Ben Gittigidiyor, Hepsiburada gibi pazaryerlerinde satış yapmak için şahıs şirketi kurdum. Kurmadan önce de bilenler vardır kosgeb yeni kurulen şirketlere 5.000₺ hibe ediyor bu yüzden KOSGEBin geleneksel girişimci sertifikasını aldım. Şimdi şirketimi kosgebin veritabanına kaydetmem gerekiyor bu hibe desteğini alabilmek için ancak kayıt sırasında mersis/esbis kaydım olmadığı için hata veriyor. Gerçekten bunlara kayıt olmak zorunda mıyım başka yolu yok mu ve eğer tek yol buysa ticaret odasına mı esnaf odasına mı kaydolacağım?

    Teşekkürler
    Kosgeb geleneksel hibe desteğini alabilmeniz için esnaf odası kaydı şart
    Vergi levhanız ve kimliğinizle bulunduğunuz ilin esnaf odası müdürlüğüne gidin .
    İlden ile değişmekle birlikte 800 ila 1000 tl arasında kayıt masrafınız olacaktır.
    Esnaf odasını firmanız kapanmadan kapatamazsınız.
  • 04-06-2021, 19:25:34
    #8
    hayır hocam esnaf oda kaydı 900 tl ben oldum.
  • 04-06-2021, 20:05:42
    #9
    MaliMevzuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kosgeb geleneksel hibe desteğini alabilmeniz için esnaf odası kaydı şart
    Vergi levhanız ve kimliğinizle bulunduğunuz ilin esnaf odası müdürlüğüne gidin .
    İlden ile değişmekle birlikte 800 ila 1000 tl arasında kayıt masrafınız olacaktır.
    Esnaf odasını firmanız kapanmadan kapatamazsınız.
    bu 1000tlyi her yıl mı ödeyeceğim?