Merhaba,

Ben Gittigidiyor, Hepsiburada gibi pazaryerlerinde satış yapmak için şahıs şirketi kurdum. Kurmadan önce de bilenler vardır kosgeb yeni kurulen şirketlere 5.000₺ hibe ediyor bu yüzden KOSGEBin geleneksel girişimci sertifikasını aldım. Şimdi şirketimi kosgebin veritabanına kaydetmem gerekiyor bu hibe desteğini alabilmek için ancak kayıt sırasında mersis/esbis kaydım olmadığı için hata veriyor. Gerçekten bunlara kayıt olmak zorunda mıyım başka yolu yok mu ve eğer tek yol buysa ticaret odasına mı esnaf odasına mı kaydolacağım?

Teşekkürler