Merhaba,
Ben Gittigidiyor, Hepsiburada gibi pazaryerlerinde satış yapmak için şahıs şirketi kurdum. Kurmadan önce de bilenler vardır kosgeb yeni kurulen şirketlere 5.000₺ hibe ediyor bu yüzden KOSGEBin geleneksel girişimci sertifikasını aldım. Şimdi şirketimi kosgebin veritabanına kaydetmem gerekiyor bu hibe desteğini alabilmek için ancak kayıt sırasında mersis/esbis kaydım olmadığı için hata veriyor. Gerçekten bunlara kayıt olmak zorunda mıyım başka yolu yok mu ve eğer tek yol buysa ticaret odasına mı esnaf odasına mı kaydolacağım?
Teşekkürler
Kosgeb geleneksel hibe desteğini alabilmeniz için esnaf odası kaydı şart
Vergi levhanız ve kimliğinizle bulunduğunuz ilin esnaf odası müdürlüğüne gidin .
İlden ile değişmekle birlikte 800 ila 1000 tl arasında kayıt masrafınız olacaktır.
Esnaf odasını firmanız kapanmadan kapatamazsınız.