Getir'de çalışan var mı?
41
●2.286
- 02-06-2021, 22:24:25o kadar saat çalışılmaz hocam kölelik resmen 16 saat çalışıp geri kalan zamanı da uyursunuz ancamertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2021, 22:25:06Kusura bakmayın ama hata sizde hocam 18 saate asgari ücret ne demek? 18 saat hangi işle ugrassaniz o paradan daha çoğunu kazanirsinizrenklizeka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2021, 22:27:15Çok tehlikeli bir iş. Allah kolaylık versin tüm kurye motorcu kardeşlerime. Riskine göre az bana göre. 16 saatta çok be hocam
- 02-06-2021, 22:29:50Bu iş zaten devamlı bir iş hiçbir zaman olmadı 3 arkadaşımız çalışıyor bizimde kurye ihtiyacımız oluyordu şuan orada çalışıyorlar kazanıyorlar evet ama devamlı iş olarak görmüyorum bununla evlenmeden önce çalışıp para biriktirirsin ancak çünkü hayat yok yaşamak yok. Eve gidip uyumak bile tam mümkün değil.
- 02-06-2021, 22:32:53Tüm ömür motorcu olmak çekilmez hakikaten. -19 derecede paket atmisligim var ne çektiğimi bir ben bilirim. Ama kısa vadede para lazım maalesefozgurerdempolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2021, 22:36:211 ayda 2 aylik calismis olcaksin cok yipratir adami. 8 saat calis devamli calis derim