• 02-06-2021, 22:24:15
    #10
    Ücretleri gerçekten bu seviyede çalışan arkadaşlarım var 8 saat üzerinde mesai sayılıyor ve gerçekten ekstra üzerine ekstra veriliyor yorucu ama asla ücret olarak tatmin olmayacağın bir ücret almazsın emin ol.
  • 02-06-2021, 22:24:25
    #11
    mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15-16 saat çalışarak 10k kazanılamayacagina mi inaniyorsunuz yoksa o kadar saat calisilmaz mi demek istiyorsunuz anlamadım
    o kadar saat çalışılmaz hocam kölelik resmen 16 saat çalışıp geri kalan zamanı da uyursunuz anca
  • 02-06-2021, 22:25:06
    #12
    renklizeka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 18 saat çalıştım motor değil normal iş askeri maaş 🤣
    Kusura bakmayın ama hata sizde hocam 18 saate asgari ücret ne demek? 18 saat hangi işle ugrassaniz o paradan daha çoğunu kazanirsiniz
  • 02-06-2021, 22:27:15
    #13
    Çok tehlikeli bir iş. Allah kolaylık versin tüm kurye motorcu kardeşlerime. Riskine göre az bana göre. 16 saatta çok be hocam
  • 02-06-2021, 22:29:50
    #14
    Bu iş zaten devamlı bir iş hiçbir zaman olmadı 3 arkadaşımız çalışıyor bizimde kurye ihtiyacımız oluyordu şuan orada çalışıyorlar kazanıyorlar evet ama devamlı iş olarak görmüyorum bununla evlenmeden önce çalışıp para biriktirirsin ancak çünkü hayat yok yaşamak yok. Eve gidip uyumak bile tam mümkün değil.
  • 02-06-2021, 22:32:53
    #15
    ozgurerdempolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iş zaten devamlı bir iş hiçbir zaman olmadı 3 arkadaşımız çalışıyor bizimde kurye ihtiyacımız oluyordu şuan orada çalışıyorlar kazanıyorlar evet ama devamlı iş olarak görmüyorum bununla evlenmeden önce çalışıp para biriktirirsin ancak çünkü hayat yok yaşamak yok. Eve gidip uyumak bile tam mümkün değil.
    Tüm ömür motorcu olmak çekilmez hakikaten. -19 derecede paket atmisligim var ne çektiğimi bir ben bilirim. Ama kısa vadede para lazım maalesef
  • 02-06-2021, 22:34:05
    #16
    16 saat çalışacaksanız güzel paralar elde edebilirsiniz ama bunun 7 saati uyku olsa geriye 1 saat kalır o da işe gitme gelme desen hiç mi hayatınız yok hocam
  • 02-06-2021, 22:35:23
    #17
    Çalışma saati çok olsa da gayet güzel maaşı varmış, hayırlı olsun hocam
  • 02-06-2021, 22:36:21
    #18
    1 ayda 2 aylik calismis olcaksin cok yipratir adami. 8 saat calis devamli calis derim