Bu iş zaten devamlı bir iş hiçbir zaman olmadı 3 arkadaşımız çalışıyor bizimde kurye ihtiyacımız oluyordu şuan orada çalışıyorlar kazanıyorlar evet ama devamlı iş olarak görmüyorum bununla evlenmeden önce çalışıp para biriktirirsin ancak çünkü hayat yok yaşamak yok. Eve gidip uyumak bile tam mümkün değil.
Tüm ömür motorcu olmak çekilmez hakikaten. -19 derecede paket atmisligim var ne çektiğimi bir ben bilirim. Ama kısa vadede para lazım maalesef