Ücretleri gerçekten bu seviyede çalışan arkadaşlarım var 8 saat üzerinde mesai sayılıyor ve gerçekten ekstra üzerine ekstra veriliyor yorucu ama asla ücret olarak tatmin olmayacağın bir ücret almazsın emin ol.