• 02-06-2021, 08:11:07
    #10
    Lothbrok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kime şikayet ederseniz edin bir sonuç çıkmaz. Tüketici bu tarz konularda tüketicinin haksız kazanç elde etmesi dolayısıyla satıcıyı haklı buluyor.
    Teşekkürler hocam.
  • 02-06-2021, 08:23:22
    #11
    bu tarz açık arayan kişilerin e-ticarete atılıp ordaki problemleri sonuna kadar yaşamasını diliyorum. Aynı bu arkadaş gibi aynı ürünün bir S bir M bedeninden alıp denk gelmeyenini geri gönderen modelleride var. İade kargosu 13 TL. zaten firma 15-20 tl kazanıyor birde iade kargosu kilitliyorlar adam 5 tl bile kazanmıyor. Herkes bi yerden açık arıyor bedavaya getirme derdinde.

    5 yıldır e-ticaret yapıyorum bu tarz müşteriler 1 gram eksilmedi Türkiye'den. Tam tersine hatalı fiyat girilen ürünleri bulmak için whatsapp telegram grupları kurulmuş.

    Birde mesajlara göre şikayette bulunacakmış. zaten adama 25 tl hediye çeki kilitlemişsin. Durup dururken adam 25 tl ödeyecek senn yüzünden.Şimdi afiyetle ye o parayı
  • 02-06-2021, 08:31:40
    #12
    Sizin adınıza utandım.
  • 02-06-2021, 08:57:21
    #13
    Utanç verici tek kelimeyle yazık...
  • 02-06-2021, 10:00:46
    #14
    Anlamsız bir çaba.

    Yüzlerce ürün oluyor. Gözden kaçanlar stok sayımı bazen eksik yapılabiliyor insani hatalar bunlar. Adamlar allahtan size ulaşıp rica etmemişler iptal edin ceza yemeyelim diye. Demek ki siz o durumda da mahvedersiniz adamı
  • 02-06-2021, 18:48:45
    #15
    Mesajım neden silindi?
    hırsıza hırsız demekte suç sanırım!
  • 02-06-2021, 21:04:38
    #16
    adam üşenmemiş bu için bot yazmış tebrikler vallahi
  • 02-06-2021, 23:13:21
    #17
    hangi dünyada yaşiyorsunuz satici yollasa trendyol çöker o yollasa reis çöker
  • 02-06-2021, 23:19:18
    #18
    Trendyolda böyle müşteri ağı var tam bir örgütlenme ile bu fiyatların peşinde koşturuyorlar e-ticaret sömürge bakanlığı kurmuşlar grupları bile telegramda var, geçende 550 siparişim böyle yanlış fiyat girildi diye iptal ettim arayıp utanmadan birde iptal et 25 tl çek gelsin diye dalga geçiyorlar..