Trendyolda böyle müşteri ağı var tam bir örgütlenme ile bu fiyatların peşinde koşturuyorlar e-ticaret sömürge bakanlığı kurmuşlar grupları bile telegramda var, geçende 550 siparişim böyle yanlış fiyat girildi diye iptal ettim arayıp utanmadan birde iptal et 25 tl çek gelsin diye dalga geçiyorlar..