bu tarz açık arayan kişilerin e-ticarete atılıp ordaki problemleri sonuna kadar yaşamasını diliyorum. Aynı bu arkadaş gibi aynı ürünün bir S bir M bedeninden alıp denk gelmeyenini geri gönderen modelleride var. İade kargosu 13 TL. zaten firma 15-20 tl kazanıyor birde iade kargosu kilitliyorlar adam 5 tl bile kazanmıyor. Herkes bi yerden açık arıyor bedavaya getirme derdinde.

5 yıldır e-ticaret yapıyorum bu tarz müşteriler 1 gram eksilmedi Türkiye'den. Tam tersine hatalı fiyat girilen ürünleri bulmak için whatsapp telegram grupları kurulmuş.

Birde mesajlara göre şikayette bulunacakmış. zaten adama 25 tl hediye çeki kilitlemişsin. Durup dururken adam 25 tl ödeyecek senn yüzünden.Şimdi afiyetle ye o parayı