• 01-06-2021, 22:42:38
    #1
    Ailem 2009da boşandı ve annem 2014'te evlendi ve Fransa'ya gitti. Annem ile orada yaşamak istiyorum, oturum izni var ve ilerleyen yıllarda da Fransa vatandaşı olacak.. Şimdi ben oraya gitmek için vize başvurusunda bulunduğumda kolayca vize çıkar mı ? Sonuçta annem yıllardır orada ve kamu sektöründe çalışıyor.
  • 01-06-2021, 22:43:25
    #2
    Aile birleşimi adı altında kolay bir şekilde gidebilirsiniz.
  • 01-06-2021, 22:44:06
    #3
    Merhaba, ben Fransada yaşıyorum. Size sanırım bu konuda bilgi verebilirim. Öncelikle kaç yaşındasınız?
  • 01-06-2021, 22:45:15
    #4
    21 yaş altında iseniz aile birleşimi ile gidebilirsiniz. Tam emin değilim ama.
  • 01-06-2021, 22:45:30
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aile birleşimi adı altında kolay bir şekilde gidebilirsiniz.
    Yani vizede herhangi bir sorun çıkartmazlar değil mi? -istisnai durumlar haricinde-
  • 01-06-2021, 22:46:37
    #6
    bognamdal00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani vizede herhangi bir sorun çıkartmazlar değil mi? -istisnai durumlar haricinde-
    Çıkartmazlar.
    Zaten annen orada ve kamuda çalışıyor
    Yanına ziyarete gidiyorum desen dahi sonrasında oturum alma şansın olabilir.
    Bu konulara çok hakim değilim fakat sorunsuz gidebileceğini düşünüyorum
  • 01-06-2021, 22:46:47
    #7
    Konsolosluk’tan daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz.
  • 01-06-2021, 22:52:34
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gelemezsin kolay şekilde , 18 yaş altı isen ve anneniz fransız vatandaşı ise gelebilirsiniz basit bir şekilde
    Ama genede fransız vatandaşı olduğu zaman denemekten zarar gelmez