bognamdal00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani vizede herhangi bir sorun çıkartmazlar değil mi? -istisnai durumlar haricinde-
Çıkartmazlar.
Zaten annen orada ve kamuda çalışıyor
Yanına ziyarete gidiyorum desen dahi sonrasında oturum alma şansın olabilir.
Bu konulara çok hakim değilim fakat sorunsuz gidebileceğini düşünüyorum