Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aile birleşimi adı altında kolay bir şekilde gidebilirsiniz.
Yani vizede herhangi bir sorun çıkartmazlar değil mi? -istisnai durumlar haricinde-