• 01-06-2021, 18:27:31
    #10
    endoret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    savcılıktan bir şey çıkması imkansız. o konuda emin ol. senin herhangi bir suçun yok. hesabı sen çalmadın sonuçta bunun bir kanıtı da yok.
    en fazla para iadesi/başka hesap teklifi yapabilirsin. adam kabul eder etmez ona kalmış ama korkmanı gerektirecek herhangi bir durum yok.
    Hocam sağolun içime su serptiniz ama öğrenci adamım, cidden pek bilgim yok prosedür hakkında. karşı tarafında savcılıkla vs uğraşacağını sanmıyorum büyük ihtimalle ön yargılı davranıyor bana. mesajını bekliyorum sabahtan beri. umarım çözüme kavuşur.
  • 01-06-2021, 18:29:21
    #11
    Hiçbirşey olmaz. Sizin çaldığınızı ispatlamalı. Kanıtı nerede ? aksi halde maddi manevi tazminat davası açın.
  • 01-06-2021, 18:31:19
    #12
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbirşey olmaz. Sizin çaldığınızı ispatlamalı. Kanıtı nerede ? aksi halde maddi manevi tazminat davası açın.
    kanıtı olmadan dlandırıcı diye itham etmek bile suç diye biliyorum. ama önemi yok, bir an önce kapansın konu da. gerçekten bunlarla uğraşacak zaman, imkan ve gücüm yok.
  • 01-06-2021, 18:54:26
    #13
    AlperKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sağolun içime su serptiniz ama öğrenci adamım, cidden pek bilgim yok prosedür hakkında. karşı tarafında savcılıkla vs uğraşacağını sanmıyorum büyük ihtimalle ön yargılı davranıyor bana. mesajını bekliyorum sabahtan beri. umarım çözüme kavuşur.
    Endişelenme hiçbir şey olmaz. Ben beni dolandıran adamı savcılığa vermiştim. Kanıtlar da vardı. Parayı alıp engellemişti beni. Ona bile bir şey olmadı. Savcılık uğraşmaz bile.
  • 01-06-2021, 18:58:56
    #14
    endoret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Endişelenme hiçbir şey olmaz. Ben beni dolandıran adamı savcılığa vermiştim. Kanıtlar da vardı. Parayı alıp engellemişti beni. Ona bile bir şey olmadı. Savcılık uğraşmaz bile.
    size de geçmiş olsun. ben de 1-2 kez dlandırıldım hesap alırken. bu arkadasa verdiğim hesapla yine onun kadar ben de dlandırılmıs oldum. maalesef yine para benden çıkacak sonuçta.