endoret adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Al sat yapan arkadaşlar
13
●225
- 01-06-2021, 18:31:19kanıtı olmadan dlandırıcı diye itham etmek bile suç diye biliyorum. ama önemi yok, bir an önce kapansın konu da. gerçekten bunlarla uğraşacak zaman, imkan ve gücüm yok.Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2021, 18:54:26Endişelenme hiçbir şey olmaz. Ben beni dolandıran adamı savcılığa vermiştim. Kanıtlar da vardı. Parayı alıp engellemişti beni. Ona bile bir şey olmadı. Savcılık uğraşmaz bile.AlperKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2021, 18:58:56size de geçmiş olsun. ben de 1-2 kez dlandırıldım hesap alırken. bu arkadasa verdiğim hesapla yine onun kadar ben de dlandırılmıs oldum. maalesef yine para benden çıkacak sonuçta.endoret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle