Hocam sağolun içime su serptiniz ama öğrenci adamım, cidden pek bilgim yok prosedür hakkında. karşı tarafında savcılıkla vs uğraşacağını sanmıyorum büyük ihtimalle ön yargılı davranıyor bana. mesajını bekliyorum sabahtan beri. umarım çözüme kavuşur.
Endişelenme hiçbir şey olmaz. Ben beni dolandıran adamı savcılığa vermiştim. Kanıtlar da vardı. Parayı alıp engellemişti beni. Ona bile bir şey olmadı. Savcılık uğraşmaz bile.