endoret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Endişelenme hiçbir şey olmaz. Ben beni dolandıran adamı savcılığa vermiştim. Kanıtlar da vardı. Parayı alıp engellemişti beni. Ona bile bir şey olmadı. Savcılık uğraşmaz bile.
size de geçmiş olsun. ben de 1-2 kez dlandırıldım hesap alırken. bu arkadasa verdiğim hesapla yine onun kadar ben de dlandırılmıs oldum. maalesef yine para benden çıkacak sonuçta.