• 28-05-2021, 14:37:35
    #1
    Merhabalar,

    Pazartesi günü Biontech aşısı olacağım. 18-20 yaş aralığında olan varsa deneyimlerini okumak isteriz.
  • Kabul Edilen Cevap
    • AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Merhabalar,

      Pazartesi günü Biontech aşısı olacağım. 18-20 yaş aralığında olan varsa deneyimlerini okumak isteriz.
      Arkadaşım oldu 22 yaşında herhangi bir reaksiyon göstermedi hocam tertemiz geçti aşı süreci. (2 doz oldu)
  • 28-05-2021, 14:43:57
    #2
    Hocam riskli grupta mısınız henüz sıra gelmedi diye biliyorum bu yaş grubuna?
  • 28-05-2021, 14:45:04
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Pazartesi günü Biontech aşısı olacağım. 18-20 yaş aralığında olan varsa deneyimlerini okumak isteriz.
    Arkadaşım oldu 22 yaşında herhangi bir reaksiyon göstermedi hocam tertemiz geçti aşı süreci. (2 doz oldu)
  • 28-05-2021, 14:48:12
    #4
    Bir sorun yaşanacağını zannetmiyorum. 21-91 yas aralığı yüzlerce kişi gördüm, ilk günler halsizlik, baş ağrısı vb olabilir onun harici bir sorun olmaz. Ama doktorunuza danışın mutlaka. Alerji durumunuzu teyit ettirin.
  • 28-05-2021, 15:00:32
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam riskli grupta mısınız henüz sıra gelmedi diye biliyorum bu yaş grubuna?
    Ağır engelli statüsü hocam. %90 görme engeli. Bu kategori için randevu alınabiliyor.
  • 28-05-2021, 15:01:52
    #6
    JetSosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım oldu 22 yaşında herhangi bir reaksiyon göstermedi hocam tertemiz geçti aşı süreci. (2 doz oldu)
    Teşekkürler.

    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sorun yaşanacağını zannetmiyorum. 21-91 yas aralığı yüzlerce kişi gördüm, ilk günler halsizlik, baş ağrısı vb olabilir onun harici bir sorun olmaz. Ama doktorunuza danışın mutlaka. Alerji durumunuzu teyit ettirin.
    Teşekkürler hocam. Herhangi bir alerji veya kronik hastalık VS. yok.