Merhabalar,
Pazartesi günü Biontech aşısı olacağım. 18-20 yaş aralığında olan varsa deneyimlerini okumak isteriz.
18 yaşında Biontech olan var mı?
5
●143
- 28-05-2021, 14:37:35
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 28-05-2021, 14:45:04Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Arkadaşım oldu 22 yaşında herhangi bir reaksiyon göstermedi hocam tertemiz geçti aşı süreci. (2 doz oldu)AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2021, 14:48:12Bir sorun yaşanacağını zannetmiyorum. 21-91 yas aralığı yüzlerce kişi gördüm, ilk günler halsizlik, baş ağrısı vb olabilir onun harici bir sorun olmaz. Ama doktorunuza danışın mutlaka. Alerji durumunuzu teyit ettirin.
- 28-05-2021, 15:00:32Ağır engelli statüsü hocam. %90 görme engeli. Bu kategori için randevu alınabiliyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2021, 15:01:52Teşekkürler.JetSosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam. Herhangi bir alerji veya kronik hastalık VS. yok.Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle