JetSosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım oldu 22 yaşında herhangi bir reaksiyon göstermedi hocam tertemiz geçti aşı süreci. (2 doz oldu)
Teşekkürler.

Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sorun yaşanacağını zannetmiyorum. 21-91 yas aralığı yüzlerce kişi gördüm, ilk günler halsizlik, baş ağrısı vb olabilir onun harici bir sorun olmaz. Ama doktorunuza danışın mutlaka. Alerji durumunuzu teyit ettirin.
Teşekkürler hocam. Herhangi bir alerji veya kronik hastalık VS. yok.