Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhabalar,
Pazartesi günü Biontech aşısı olacağım. 18-20 yaş aralığında olan varsa deneyimlerini okumak isteriz.
Arkadaşım oldu 22 yaşında herhangi bir reaksiyon göstermedi hocam tertemiz geçti aşı süreci. (2 doz oldu)