AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Pazartesi günü Biontech aşısı olacağım. 18-20 yaş aralığında olan varsa deneyimlerini okumak isteriz.
Arkadaşım oldu 22 yaşında herhangi bir reaksiyon göstermedi hocam tertemiz geçti aşı süreci. (2 doz oldu)