• 27-05-2021, 11:44:29
    #1
    Selamlar,
    yapıkredi bankası atmlerinde para sıkıştı.
    Sıkışan tutarı bilmiyorum, sayım yapıyorlar para yok diyorlar, daha önce başına böyle bir iş gelen var mı?

    ATM başındayken aradım bankayı.
    İşlemi QR ile başlattım.
    3 gündür parayı bulamıyorlar.
    Ekranda para sıkıştı hatası verdi.
    Saati dakikası herşeyi belli.

    Şube çalışanlarıda işi 444 0 444 ü arayın diyerek 444e atıyor.

    Veya fikri olan
  • 27-05-2021, 11:45:33
    #2
    Merhabalar,
    Sayım sonrası yok diyorsa büyük geçmiş olsun ama bir yanlışlık var bastığınız tuş log kayıtları tutuluyor mutlaka paranın ne olduğu belli olur.
  • 27-05-2021, 11:46:00
    #3
    Hocam atm kendi içinde işlem geçmişini tutmuyor mu , aynı şekilde atmde kamera da bulunuyor . Vermeleri gerekmez mi
  • 27-05-2021, 11:46:08
    #4
    Güvenlik kamerasını izlesinler boşuna koymadılar sonuçta
  • 27-05-2021, 11:46:43
    #5
    Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    yapıkredi bankası atmlerinde para sıkıştı.
    Sıkışan tutarı bilmiyorum, sayım yapıyorlar para yok diyorlar, daha önce başına böyle bir iş gelen var mı?

    Veya fikri olan
    İyi de para sıkıştı mesajı verebilmesi için sıkışan bir para olması lazım. Banka mantık hatası yapmış.
  • 27-05-2021, 11:46:53
    #6
    QR kullanmak ÅŸart.
  • 27-05-2021, 11:47:54
    #7
    7500 kalmıştı enpara da aldım 3 gün sonra
  • 27-05-2021, 11:48:11
    #8
    hocam gunu ve saati not edin. ilgili banka subesine yada genel mudurluge dilekce verin. hakkinizi yasal yollardan arayacaginizi belirtin, mutlaka bulurlar.
  • 27-05-2021, 11:48:14
    #9
    Eğer bankanın kapalı olduğu bir günde paranız sıkıştıysa müşteri hizmetlerini arayın, para sıkışan ATM numarasını onlara bildirin. Eğer banka açıksa direk oraya da başvurabilirsiniz. Daha önce başıma geldi, banka da kapalıydı. Müşteri hizmetlerini aradım, bankanın açık olduğu bir gün gittim aldım parayı. Sayım yapılıyor.