banka yok diyorsa bunda bi iş var demektir
ATM'de parası sıkışanlar?
25
●553
- 27-05-2021, 11:48:35Hocam hesabınızdan ne kadar para çekildiği belli o paranın kamera sayesinde ise ne kadarını elinize alabildiğiniz belli şubedekiler yardım etmiyorsa çağrı merkezinden ulaşın onlar da bu konu da detayları inceliyor bana 1-2 gün sonra Paramı hesabıma geri yatırmışlardı
- 27-05-2021, 11:48:39kart sıkıştı demiyor hocam para diyor QR kullansan da parayı verirken sıkıştı diyebilir.Pilatus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit: gerekirse polis çağırın kamera kayıtlarına bakılsın - 27-05-2021, 11:50:47ATM başındayken aradım bankayı.mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşlemi QR ile başlattım.
3 gündür parayı bulamıyorlar.
Ekranda para sıkıştı hatası verdi.
Saati dakikası herşeyi belli.
Şube çalışanlarıda işi 444 0 444 ü arayın diyerek 444e atıyor. - 27-05-2021, 11:56:55Her halükarda mantık hatası var. ATM ye konan para belli, müşterinin koyduğu-cektiği para belli. ATM de son aşamada bulunan para belli. Hatta hepsi seri numarasıyla kayıtlıdır.Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2021, 11:58:33Mutlaka öyledir lakin şuan çıkmazdayım, 444 en son savcılığa başvurun diyor uğraştıracaklar.mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2021, 12:02:13Dava loading...
Benim de başıma gelmişti ama tam olarak sıkışma değil. Bankadan para çekerken telefonla konuşuyodum tam o sırada 2 metre yanımda birileri ATM de işlem yapiyodu. Kartı aldlm parayı unuttum ve oradan ayrıldım. 20 saniye geçmeden parayı aldığımı unuttuğumu hatırladım. Ancak döndüğümde para orada yoktu. Yandakilerden şüphelendim ama ispatlayamadığım için bişey diyemedim, Allah affetsin. Ertesi gün hesaba baktım ki ATM de unutulan para iadesi açıklaması ile geri iade edilmiş. Meğerse parayı yataktan almak için bi süresi varmış allnmazsa geri alınıyomuş.
Siz bu konuda %1500 haklısınız. Parayı ATM den almadığınızı ATM kamerasından ve log kayıtlarından rahat bi şekilde ispatlayabilirsiniz.