ATM başındayken aradım bankayı.
İşlemi QR ile başlattım.
3 gündür parayı bulamıyorlar.
Ekranda para sıkıştı hatası verdi.
Saati dakikası herşeyi belli.
Şube çalışanlarıda işi 444 0 444 ü arayın diyerek 444e atıyor.
Her halükarda mantık hatası var. ATM ye konan para belli, müşterinin koyduğu-cektiği para belli. ATM de son aşamada bulunan para belli. Hatta hepsi seri numarasıyla kayıtlıdır.