Selamlar,
yapıkredi bankası atmlerinde para sıkıştı.
Sıkışan tutarı bilmiyorum, sayım yapıyorlar para yok diyorlar, daha önce başına böyle bir iş gelen var mı?

ATM başındayken aradım bankayı.
İşlemi QR ile başlattım.
3 gündür parayı bulamıyorlar.
Ekranda para sıkıştı hatası verdi.
Saati dakikası herşeyi belli.

Şube çalışanlarıda işi 444 0 444 ü arayın diyerek 444e atıyor.

Veya fikri olan