• 25-05-2021, 21:34:50
    #1
    dostlar 1 ay civarına lviv'e gitmeyi düşünüyorum ama bazı şüpheler var aklımda. bu interrail gruplarında görüyorum, bazen bazı Türkleri havaalanında alıkoyuyorlarmış sebepsiz yere. rüşvet vs isteyen polisler oluyormuş, vermezsen de 8-10 saat bekletebiliyorlarmış. bu tarz olaylar yaşayan kimse oldu mu oraya gidip de ? pasaport vs istemediği için kılı kırk yarıyorlarmış kısacası.
  • 25-05-2021, 21:36:48
    #2
    Dün Ukrayna'dan döndüm. Süresiz oturum iznim var.
    Buyur kardeÅŸim sor
  • 25-05-2021, 21:37:26
    #3
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün Ukrayna'dan döndüm. Süresiz oturum iznim var.
    Buyur kardeÅŸim sor
    sordum ya hocam
  • 25-05-2021, 21:39:44
    #4
    Son olaylardan sonra tipinizi begenmeyip bile gecirmeyebilirler kontrolden
  • 25-05-2021, 21:41:49
    #5
    Bak kardeÅŸim
    İlk kez gidiyorsan biraz gerginlik yaşarsın. Kovid testi olmadan gitme . Yoksa 14 gün karantina var.
    Otel rezervasyonu ve dönüş biletin varsa sıkıntı yok.
    Kem küm etmene gerek yok. Seni özel Odaya alıp baskı yapabilirler. Neden geldin ne kadar paran var, hele biraz bekle vs deyip senden ekstra hediye istemeleri muhtemel.
    Dirayetli isen es geçersin. Bişey yapamazlar ve geçersin.
    Turistim deyip belgelerini sun ve geç
  • 25-05-2021, 21:44:02
    #6
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak kardeÅŸim
    İlk kez gidiyorsan biraz gerginlik yaşarsın. Kovid testi olmadan gitme . Yoksa 14 gün karantina var.
    Otel rezervasyonu ve dönüş biletin varsa sıkıntı yok.
    Kem küm etmene gerek yok. Seni özel Odaya alıp baskı yapabilirler. Neden geldin ne kadar paran var, hele biraz bekle vs deyip senden ekstra hediye istemeleri muhtemel.
    Dirayetli isen es geçersin. Bişey yapamazlar ve geçersin.
    Turistim deyip belgelerini sun ve geç
    hocam yanımda bir de ingilizcesi olmayan bir arkadaşım gelecek, onu da ben savunsam olur mu peki orada ev tutucam ve yaklaşık 2 kişi 1000 dolar gibi bi parayla gidicez. çok uğraştırırlarsa bi 100 lira ateşlesem yeter mi acaba
  • 25-05-2021, 21:49:35
    #7
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanımda bir de ingilizcesi olmayan bir arkadaşım gelecek, onu da ben savunsam olur mu peki orada ev tutucam ve yaklaşık 2 kişi 1000 dolar gibi bi parayla gidicez. çok uğraştırırlarsa bi 100 lira ateşlesem yeter mi acaba
    Yahu abartma Allah aşkına. Sanki Venezuela peynir ithalatı için gidiyorsun. Rahat ol.

    Şunu unutma. Nereye gidersen git, göründüğün gibisin.. Kimse kraldan çok kralcı olamaz.
    Bak ben 20 senedir giderim. Oturum iznim var.
    19 Mayısta Kharkov havaalanına indim.
    Kovid testi var mı dedi polis. Yok dedim. Neden yok dedi? Bilmiyor musun test olmadan girilmez?
    Biliyorum dedim. Peki sen bilmiyor musun dedim karantina hakkım olduğunu? Yarın test yaparım dedim. Bas da damganı geç.
    Ertesi gün test yaptım. Negatif çıktı.
    Yani demem odur ki kendini ezdirme. Hemen hediye olayına girme
  • 25-05-2021, 21:53:40
    #8
    Lviv havaalanı en kolayı. Orada tanıdık bir polis vardı ama adını unuttum valla yoksa yardımcı olurdum sana
    EndiÅŸe etme. Sen turistsin! Git ve keyfine bak.
    Hiç bir şey olmaz.
  • 25-05-2021, 22:01:25
    #9
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lviv havaalanı en kolayı. Orada tanıdık bir polis vardı ama adını unuttum valla yoksa yardımcı olurdum sana
    EndiÅŸe etme. Sen turistsin! Git ve keyfine bak.
    Hiç bir şey olmaz.
    Merhaba.
    Eğer ki ilk kez Lviv'e gidiyorsa en zor giriş bölgesi Lviv'dir hocam.

    Hocam sana tavsiyem korkma rüşvet hediye olayı artık tarihde kaldı. Covid 19 testin sonucu, covid siğortası otel rezarvasyonu ve gidiş dönüş uçak biletin varsa korkma. Çok rahat şekilde seni ülkeye almak zorundalar.

    Eğer ki seni bekletirlerse de en fazla 2 saat beklersin, sonrasında ise zaten pasaport kontrolunde insan kalmayınca seni özel odaya alıp, biletinin rezervasyonun bir kaç resmini çeker ve sana ne kadar paran olduğu sorarlar sende banka hesabımda kartımda param var dersin sorun çıkmaz.


    Not: Arkadaşlar Ukrayna artık eskisi gibi değil bu yüzden de önceki yıllarda var olan şeyleri şu anda varmış gibi kabul etmek gerekmez.