GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yanımda bir de ingilizcesi olmayan bir arkadaşım gelecek, onu da ben savunsam olur mu peki orada ev tutucam ve yaklaşık 2 kişi 1000 dolar gibi bi parayla gidicez. çok uğraştırırlarsa bi 100 lira ateşlesem yeter mi acaba
Yahu abartma Allah aşkına. Sanki Venezuela peynir ithalatı için gidiyorsun. Rahat ol.

Şunu unutma. Nereye gidersen git, göründüğün gibisin.. Kimse kraldan çok kralcı olamaz.
Bak ben 20 senedir giderim. Oturum iznim var.
19 Mayısta Kharkov havaalanına indim.
Kovid testi var mı dedi polis. Yok dedim. Neden yok dedi? Bilmiyor musun test olmadan girilmez?
Biliyorum dedim. Peki sen bilmiyor musun dedim karantina hakkım olduğunu? Yarın test yaparım dedim. Bas da damganı geç.
Ertesi gün test yaptım. Negatif çıktı.
Yani demem odur ki kendini ezdirme. Hemen hediye olayına girme