Bak kardeşim
İlk kez gidiyorsan biraz gerginlik yaşarsın. Kovid testi olmadan gitme . Yoksa 14 gün karantina var.
Otel rezervasyonu ve dönüş biletin varsa sıkıntı yok.
Kem küm etmene gerek yok. Seni özel Odaya alıp baskı yapabilirler. Neden geldin ne kadar paran var, hele biraz bekle vs deyip senden ekstra hediye istemeleri muhtemel.
Dirayetli isen es geçersin. Bişey yapamazlar ve geçersin.
Turistim deyip belgelerini sun ve geç
hocam yanımda bir de ingilizcesi olmayan bir arkadaşım gelecek, onu da ben savunsam olur mu peki

orada ev tutucam ve yaklaşık 2 kişi 1000 dolar gibi bi parayla gidicez. çok uğraştırırlarsa bi 100 lira ateşlesem yeter mi acaba