• 24-05-2021, 22:10:15
    #1
    Merhabalar,
    2009'dan beri süren 12 yıllık Superonline maceram bugün sona erdi ve Vodafone Fiber'e geçtim.
    Vodafone tarafından Nokia modem verilecekmiş.
    Bu modemi kullanan var mı? herhangi bir şikayetiniz var mı ?
    (İzmir, Fiber Altyapı)
  • 24-05-2021, 22:12:06
    #2
    Hocam Vodafonenin kendi altyapısı var mı? Bende kullanıyorum ama Turkcell altyapısındalar ve ortak server olmasından ötürü tatmin etmiyor.
  • 24-05-2021, 22:14:53
    #3
    semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Vodafonenin kendi altyapısı var mı? Bende kullanıyorum ama Turkcell altyapısındalar ve ortak server olmasından ötürü tatmin etmiyor.
    Hayır Turkcell ile aynı bulunduğum bölgede.
  • 24-05-2021, 22:16:16
    #4
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır Turkcell ile aynı bulunduğum bölgede.
    O zaman Türkcelli bıraktığınız için pişman olacaksınız gibime geliyor hocam. İnşallah öyle olmaz.
  • 24-05-2021, 22:19:08
    #5
    semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman Türkcelli bıraktığınız için pişman olacaksınız gibime geliyor hocam. İnşallah öyle olmaz.
    Turkcell 25mbps idi Vodafone 35 olacak turkcell'de aldığım deneyimin altına düşmediği sürece sıkıntı etmem pek.
  • 24-05-2021, 22:21:01
    #6
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkcell 25mbps idi Vodafone 35 olacak turkcell'de aldığım deneyimin altına düşmediği sürece sıkıntı etmem pek.
    Hocam vodafone sıkıntısı o vaat ettiğini veremiyor. 100 olarak paketim. Altyapım maks 67 gösteriyor. Vodafone verdiği 10-15 wifi de. Arayıp söyleyince 20 anca oluyor. Lan bağlantı da öyle değil elbette. Lan bağlantı da tam randıman alıyorum. Ki zaten Lan bağlantı da tam veremeyen şirket yoktur herhalde artık.
  • 24-05-2021, 22:22:47
    #7
    semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vodafone sıkıntısı o vaat ettiğini veremiyor. 100 olarak paketim. Altyapım maks 67 gösteriyor. Vodafone verdiği 10-15 wifi de. Arayıp söyleyince 20 anca oluyor. Lan bağlantı da öyle değil elbette. Lan bağlantı da tam randıman alıyorum. Ki zaten Lan bağlantı da tam veremeyen şirket yoktur herhalde artık.
    Umarım problem yaşamam özel değilse yaşadığınız bölge neresi altyapısı nasıl acaba ?
    Çünkü şunu farkettim vodafone kullanıp çok memnun olanlar da var ama çok pişman olanlar da var.
    Sanırım bölgeden bölgeye çooook değişiyor.
  • 24-05-2021, 22:24:34
    #8
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım problem yaşamam özel değilse yaşadığınız bölge neresi altyapısı nasıl acaba ?
    Çünkü şunu farkettim vodafone kullanıp çok memnun olanlar da var ama çok pişman olanlar da var.
    Sanırım bölgeden bölgeye çooook değişiyor.
    İşin garibi de o evde Vodafone de çekmiyor. Ve ben tam olarak Eskişehirin Merkezinde oturuyorum. Tam merkez hem de..
  • 24-05-2021, 22:26:29
    #9
    Ben memnunum şahsen 100mbit 20mbit upload alıyorum. Oturduğum yerde vodafonenun kendi altyapısı var.