Merhabalar,
2009'dan beri süren 12 yıllık Superonline maceram bugün sona erdi ve Vodafone Fiber'e geçtim.
Vodafone tarafından Nokia modem verilecekmiş.
Bu modemi kullanan var mı? herhangi bir şikayetiniz var mı ?
(İzmir, Fiber Altyapı)
Vodafone Evde İnternete Geçtim. NOKİA Modem Kullanan Var Mı?
12
●144
- 24-05-2021, 22:10:15
- 24-05-2021, 22:14:53Hayır Turkcell ile aynı bulunduğum bölgede.semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2021, 22:16:16O zaman Türkcelli bıraktığınız için pişman olacaksınız gibime geliyor hocam. İnşallah öyle olmaz.UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2021, 22:19:08Turkcell 25mbps idi Vodafone 35 olacak turkcell'de aldığım deneyimin altına düşmediği sürece sıkıntı etmem pek.semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2021, 22:21:01Hocam vodafone sıkıntısı o vaat ettiğini veremiyor. 100 olarak paketim. Altyapım maks 67 gösteriyor. Vodafone verdiği 10-15 wifi de. Arayıp söyleyince 20 anca oluyor. Lan bağlantı da öyle değil elbette. Lan bağlantı da tam randıman alıyorum. Ki zaten Lan bağlantı da tam veremeyen şirket yoktur herhalde artık.UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2021, 22:22:47Umarım problem yaşamam özel değilse yaşadığınız bölge neresi altyapısı nasıl acaba ?semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü şunu farkettim vodafone kullanıp çok memnun olanlar da var ama çok pişman olanlar da var.
Sanırım bölgeden bölgeye çooook değişiyor. - 24-05-2021, 22:24:34İşin garibi de o evde Vodafone de çekmiyor. Ve ben tam olarak Eskişehirin Merkezinde oturuyorum. Tam merkez hem de..UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2021, 22:26:29Ben memnunum şahsen 100mbit 20mbit upload alıyorum. Oturduğum yerde vodafonenun kendi altyapısı var.