UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım problem yaşamam özel değilse yaşadığınız bölge neresi altyapısı nasıl acaba ?
Çünkü şunu farkettim vodafone kullanıp çok memnun olanlar da var ama çok pişman olanlar da var.
Sanırım bölgeden bölgeye çooook değişiyor.
İşin garibi de o evde Vodafone de çekmiyor. Ve ben tam olarak Eskişehirin Merkezinde oturuyorum. Tam merkez hem de..