Merhabalar,
2009'dan beri süren 12 yıllık Superonline maceram bugün sona erdi ve Vodafone Fiber'e geçtim.
Vodafone tarafından Nokia modem verilecekmiş.
Bu modemi kullanan var mı? herhangi bir şikayetiniz var mı ?
(İzmir, Fiber Altyapı)