Konu
Vodafone Evde İnternete Geçtim. NOKİA Modem Kullanan Var Mı?
24-05-2021, 22:10:15
#1
UzmanTarih
Merhabalar,
2009'dan beri süren 12 yıllık Superonline maceram bugün sona erdi ve Vodafone Fiber'e geçtim.
Vodafone tarafından Nokia modem verilecekmiş.
Bu modemi kullanan var mı? herhangi bir şikayetiniz var mı ?
(İzmir, Fiber Altyapı)