• 24-05-2021, 11:44:31
    #1
    R10dan gelen bir üye ile Gmail ticareti yapacaktık 220 TL gönderdim ama cevap vermedi sadece numarası var bende @Report; nasıl yapabilirim ne yapabilirim buna karşı cevap vermiyor kullanıcı ismi yok maalesef
  • 24-05-2021, 11:45:25
    #2
    Şikayet konusu açın hocam
  • 24-05-2021, 11:45:58
    #3
    🏆 SMM-PANEL.NET
    öncelikle geçmiş olsun https://www.r10.net/sikayetim-var/ şikayet konusunun buraya açabilirsiniz
  • 24-05-2021, 11:46:10
    #4
    Whitelord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10dan gelen bir üye ile Gmail ticareti yapacaktık 220 TL gönderdim ama cevap vermedi sadece numarası var bende @Report; nasıl yapabilirim ne yapabilirim buna karşı cevap vermiyor

    sonu 74 olan kişi sanırım, buradan pek bir şey yapamazsınız karakola gidip şikayette bulunun. Parayı yolladığınız hesap telefon numarası vs. bilgileride kanıt olarak alacaklardır sizden.
  • 24-05-2021, 11:47:37
    #5
    Kullanıcı adı olmadan "Şikayetim Var" kategorisine konu açamazsınız ama "Forum Dışı Şikayetim Var" kategorisine konu açabilirsiniz: https://www.r10.net/forum-disi-sikayetim-var/

    Kullanıcı adı olmadan r10.net bir işlem uygulayamaz. Yasal yollara başvurmanız gerekir.
  • 24-05-2021, 11:53:30
    #6
    Numarasını google da aratın. Herhangi bir konuya koymuşsa ve index almışsa ordan bulabilirsiniz. Parayı nasıl gönderdiniz? Ödeme yaparken ismini görüyor olmanız gerekiyor.
  • 24-05-2021, 12:01:12
    #7
    Bildiğiniz bilgileri konuya yazın, bir bilen ya da bulan çıkar belki.
    Geçmiş olsun.
  • 24-05-2021, 12:18:04
    #8
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı adı olmadan "Şikayetim Var" kategorisine konu açamazsınız ama "Forum Dışı Şikayetim Var" kategorisine konu açabilirsiniz: https://www.r10.net/forum-disi-sikayetim-var/

    Kullanıcı adı olmadan r10.net bir işlem uygulayamaz. Yasal yollara başvurmanız gerekir.
    Hocam moderatör numarayı aratırsa kim olduğu çıkabilir de KVKK var
  • 24-05-2021, 12:19:50
    #9
    Whitelord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam moderatör numarayı aratırsa kim olduğu çıkabilir de KVKK var
    Kişisel bilgiler 3. kişilerle paylaşılmamaktadır. Hukuki süreçlerde savcılık tarafından talep edilirse bilgiler ilgili mercilere gönderilir.