R10 üyesi dolandırdı sadece numarası var
11
●403
- 24-05-2021, 11:45:58öncelikle geçmiş olsun https://www.r10.net/sikayetim-var/ şikayet konusunun buraya açabilirsiniz
- 24-05-2021, 11:46:10Whitelord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonu 74 olan kişi sanırım, buradan pek bir şey yapamazsınız karakola gidip şikayette bulunun. Parayı yolladığınız hesap telefon numarası vs. bilgileride kanıt olarak alacaklardır sizden. - 24-05-2021, 11:47:37Kullanıcı adı olmadan "Şikayetim Var" kategorisine konu açamazsınız ama "Forum Dışı Şikayetim Var" kategorisine konu açabilirsiniz: https://www.r10.net/forum-disi-sikayetim-var/
Kullanıcı adı olmadan r10.net bir işlem uygulayamaz. Yasal yollara başvurmanız gerekir. - 24-05-2021, 11:53:30Numarasını google da aratın. Herhangi bir konuya koymuşsa ve index almışsa ordan bulabilirsiniz. Parayı nasıl gönderdiniz? Ödeme yaparken ismini görüyor olmanız gerekiyor.
- 24-05-2021, 12:18:04Hocam moderatör numarayı aratırsa kim olduğu çıkabilir de KVKK varBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2021, 12:19:50Kişisel bilgiler 3. kişilerle paylaşılmamaktadır. Hukuki süreçlerde savcılık tarafından talep edilirse bilgiler ilgili mercilere gönderilir.Whitelord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle