Kullanıcı adı olmadan "Şikayetim Var" kategorisine konu açamazsınız ama "Forum Dışı Şikayetim Var" kategorisine konu açabilirsiniz: https://www.r10.net/forum-disi-sikayetim-var/

Kullanıcı adı olmadan r10.net bir işlem uygulayamaz. Yasal yollara başvurmanız gerekir.