• 24-05-2021, 12:25:56
    #10
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişisel bilgiler 3. kişilerle paylaşılmamaktadır. Hukuki süreçlerde savcılık tarafından talep edilirse bilgiler ilgili mercilere gönderilir.
    Paylaşmak değil de kullanici adini soyleseniz numarasini taratip sikayet konusu acabilmek icin daha iyi olmaz mı
  • 24-05-2021, 12:26:31
    #11
    Hocam R10'da dışarıdan, yani üye olmayan biri de konuları görebiliyor, profilindeki iletişim numarasını herkese açık yapma, gizle (Sadece R10 üyeleri görebilsin) ulaşamasınlar sana.
    Yani R10 üyesi olmama ihtimali de var fakat PM yoluyla numarayı yollarsan bir forumda taratalım belki konulara falan numarasını bırakmıştır buluruz.
  • 24-05-2021, 12:27:01
    #12
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paylaşmak değil de kullanici adini soyleseniz numarasini taratip sikayet konusu acabilmek icin daha iyi olmaz mı
    Aynen bundan bahsediyorum